love, ani xo

everything you ever wanted to know about uruguay. right here. right now.


akalemkerian@gmail.com


enter your email and subscribe to love, ani xo!


rss feed

Thursday, March 16, 2006

that silly ben affleck commercial you'll never see on american tv

i mentioned in a previous post, that ben affleck commercial that played all the time on uruguayan and argentinian tv. i found it! it took me a while to understand it. i'm sure it plays everywhere else outside of north america. i'm surprised he comes across as the loser here.

http://youtube.com/watch?v=5aVAjSRbKFE

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hi! i'm uruguayan and i live in Montevideo. espero que estés pasando bien en mi ciudad.
are u sure this actor is Ben Affleck??
bye!

5:10 AM  
Blogger Carmen said...

no estoy mas en uruguay. si es el. nunca lo ves en la television alla? lo veia todos los dias.

7:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

si, vivo en La Aguada, a dos cuadras de la Torre de las Telecomunicaciones y del Palacio Legislativo.
el anuncio de Axe lo veo todos los días, es más, uso ese desodorante ;-) pero nunca me había imaginado que ese era Ben Affleck, creo que en realidad no le conozco la cara.
bueno, espero que hayas pasado muy lindo de Montevideo y que vuelvas pronto
saludos!!

9:09 AM  
Blogger Carmen said...

te gusta vivir en aguada? mi tia dice que en la noche es muy peligroso. tenía miedo de salir cuando estaba alla. vas a la feria los domingo? me gusta mucho montevideo. naci alla (en la teja) pero nos fuimos cuando tenía 5 años. volve 4 otra veces.

9:25 AM  

Post a Comment

<< Home